ANASAYFA » UYGUAMALARIMIZ
Göz Çevresi Estetiği

Göz Altı Dolgusu (Işık Dolgusu)

Göz altı ışık dolgusu, göz altı bölgesine, ince ve künt uçlu iğneler (kanül) kullanılarak yapılan özel bir dolgu işlemidir. Göz altı torbalarının olduğu bölgelere hacim kazandırmak amacıyla yapılır.

Göz altı ışık dolgusu için kullanılan madde, yoğunluğu azaltılmış, çapraz bağlı hyalüronik asit temelli bir üründür (Redensity 2).

Göz altı ışık dolgusu sonrası etkileri hemen gözlenir; göz altı torbalarının olduğu alandaki morarma ve kararma yerine parlak, dingin, canlı bir görünüm ortaya çıkar, yorgunluk ve bitkinlik görüntüsü kaybolmasında oldukça etkilidir.

İşlemin etkinliği genellikle 8-12 ay arasında değişir.

Göz altı ışık dolgusu yapılırken lokal anestezi uygulanarak hasta konforu sağlanır, işlem sırasında belirgin bir ağrı hissedilmez.

Kaş Estetiği ve Düşük Göz Kapakları Tedavisi

Thread (İp) ile Germe, özellikle kaş estetiğinde etkilidir. Kaş kaldırma ve düşük göz kapakları tedavisi için, hastanın bulguları dikkate alınarak Spring Thread, Silhouette Soft ya da PDO (Örümcek Ağı) uygulaması yapılabilir.

B.ot.o.ks, kaş kaldırma ve düşük göz kapaklarının tedavisinde kullanılmasının yanı sıra kaz ayakları ve kaş arası (glabella) kırışıklık ve çizgilerinin giderilmesi amacıyla da uygulanır.

Dolgu Uygulaması, düşük kaş tedavisinde kullanılan yöntemlerden biridir.

Göz çevresi, kişinin yaşını ortaya koyan ya da olduğundan büyük gösteren önemli bir bölgedir. Bu nedenle, göz çevresinde cildin de genç ve canlı olması amaçlanır.

- Fraksiyonel Er:YAG Lazer,

- Scarlet (Fraksiyonel Mikroiğneli Radyofrekans)

- Fibrocell bu amaçla uygulanan etkili yöntemlerdendir.

LAZER UYGULAMALARI

ANTIAGING / KIRIŞIKLIK